6 Nisan 2011 Çarşamba

Online - Online Pazarlama Eğitimi

Online olarak eğitim almak istiyorum ama Türkçe dilinde kişisel gelişim dışında bu işi yapan yok gibi birşey. Arıyorum, yada ben bulamıyorum. Aşağıdaki eğitim güzel bir eğitime benziyor , ancak gidilip dinlenecek... O kadar vakit bulacağım?Hem de gündüz vakti olacak, aile-çocuk durumunu ayarlayacağım yada izin alacağım vs. vs.. O yüzden ben bu tarz  bir eğitimi online olarak almak istiyorum. (LOOKING FOR ONLINE EDUCATION ABOUT ONLINE MARKETING)

Online eğitim aldığım bir site www.3bcozumler.com Çok memnun kaldım,İzgören &AKIN, Ahmet Şerif İzgören, düzgün anlatımı ve akıcı konuşmasıyla ilgi çekici iyi bir eğitmen. Bu alanlarda (takım çalışması,iletişim,avcunuzdaki kelebek vs.) eğitim almayı düşünenlere şiddetle tavsiye ederim. Online olarak kayıt olup, şifrenizle girip istediğiniz zaman ve saatte eğitminizi kendiniz planlayabilir hatta sertifikasını bile alabilirsiniz!! (bu benim için gece yarısı ve hafta sonu uygun saatlerdi, çok memnun kaldım, geri alıp alıp tekrar tekrar izleyebildim bile ki bu zaman kısıtlamalı eğitimlerde mümkün bile değil.)

Montessori'ye olan ilgim nedeniyle bir de uluslararası Montessori Teacher sertifika eğitmini de Amerikan Montessori Vakfı'ından online almayı planlıyorum. Ancak bu sertifika Türkiye'de montessori yapabilmem için geçerli ve yeterli olacak mı bilmiyorum..
Onu da en uygun zamanda buradan alacağım: http://www.montessori-namta.org/

Online Marketing hakkında alabileceğiniz gündüz vakitli bir eğitim aşağıda bu kişiler bu eğitimi DVD ye kaydetse de bir de online oalrak satsa hiç fena olmaz dimi:)


ONLINE PAZARLAMA EĞİTİMİ
2011 Nisan
09- 16 Nisan
Yer: Büyük Eğitim Sınıfı
Toplam Ücret:300 TL

 

Eğitimin amacı: 

Kurumların ürün ve hizmetlerini internet üzerinden pazarlayabilmeleri, satabilmeleri için gerekli olan pazarlama aksiyonlarının tanıtılması.
Uygulamaları eğitim ve örneklerle web sitelerine nasıl ziyaretçi çekilebileceğinin gösterilmesi
Gelen ziyaretçilerin müşteriye dönüştürülebilmesini sağlayan stratejilerin uygulanması

Kimler Katılmalı: 

Pazarlama Yöneticileri, Pazarlama Uzmanları, E-Ticaret Site Sahipleri, Online Pazarlama Uzmanları, Web sitesine sahip KOBİ’ler, Web Sitesi İçerik Sorumluları, İnternette Olmanın Farkında olan Kurumlar, Bireysel girişimciler, satış sorumluları


Kurs Programı:

09 Nisan Cumartesi 10:00 - 16:00
16 Nisan Cumartesi 10:00 - 16:00

Eğitim Ücreti:

300 TL

Eğitim İçeriği:
1.Hafta:
 
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)

a)    SEO yol haritası ve planlama
b)    İndexleme ve sıralama algoritmalarına giriş
c)    Site içi optimizasyon
a.    Meta tagler
b.    Anahtar kelime seçimi ve rekabet analizi
c.    Sayfa içi linklendirme
d.    Site bağlantıları ve önemli HTML kodları
d)    Site dışı optimizasyon
a.    Harici linklendirme kuralları
b.    Longtail site trafiği oluşturmak
c.    Google SPAM, Bomb’dan nasıl kaçınılır
e)    SEO sonuçlarının ölçümlenmesi
a.    Google Analytics ile SEO performans ölçümü
b.    Web Master Tools ile performans ölçümü
c.    Chrome SEO eklentileri ile performans ölçümü
 
 Google AdWords ile Reklamcılığa Giriş
 
a)    Hesap, Kampanya ve Reklam Grubu arasındaki farklar
b)    AdWords Reklam biçimleri
i.       Banner Reklamlar
ii.      Video Reklamlar
iii.      Text Reklamlar
c)    Tekliflendirme ve bütçe oluşturma
d)    Reklam Hedefleme ve Ağlar
 
 2. Hafta:
Sosyal Ağlar'da Pazarlama:

a)Facebook'ta Pazarlama Stratejileri
            
b) Twitter'da Pazarlama Stratejileri

c) Linkedin.com’da kişisel marka yönetimi

d) Sosyal Medya Ölçümleme Araçları

e) FMBL programlamaya giriş

 Google Analytics ile Ölçümleme
 
  •    Google Analytics Standart arayüzü ve raporlamalar
  •    İzleme kodunun yüklenmesi ve özelleştirilmesi
  •    Site metriklerinin izlenmesi  
  •    Sayfa görüntüleme sayısı, ziyaret ve ziyaretçi metrikleri
  •    Zaman metrikleri
  •    Trafik kaynakları
  •    İçerik raporları

 

Eğitmen :

M.Yalçın PARMAKSIZ

Sakarya Üniversitesi’nden Elektrik - Elektronik Mühendisi ve İstanbul Teknik Üniversitesi’nden MBA derecelerini aldı. Tetra A.Ş ve Otis'te farklı pazarlama yöneticiliği pozisyonlarında çalıştıktan sonra Collezione’de CRM ve Pazar Araştırma Müdürlüğü yaptı.
 
A&B İletişim’de IBM Türk, Boeing ve SunExpress gibi firmalara İletişim Danışmanlığı hizmeti verdi. Global Access/ Broadcast Grup’da İş Geliştirme Müdürü olarak online turizm alanında çalışmalarda bulundu. Turizm sektörüne özel B2B ve B2C Online Rezervasyon Sistemlerinin tasarlanmasını sağladı. Siberalem.com, idefix.comevlilikmerkezi.comitiraf.com gibi sitelerin bağlı olduğu EBİ A.Ş'de E-Pazarlama Koordinatörü olarak SEO, Google AdWords, Analytics ve Data Mining konularında çalışmalarda bulundu.

Şu anda Türkiye'nin en büyük sinema sitelerinden BeyazPerde.com'da Pazarlama ve Satış Direktörü olarak çalışıyor. 
Sertifikalı Analytics, Google AdWords ve SEO uzmanı olan Yalçın Parmaksız, SEO, AdWords,E-mail Pazarlama ve Veri Madenciliği üzerine kafa yoruyor. 

 Rezervasyon için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BE YOU OWN BOSS

BE YOU OWN BOSS
BE ENTERPRENEUR, EARN MONEY

Labels

bebek (40) bakıcı (8) bakıcı devir işlemleri (8) doğum (8) işe başlamak (7) bebeğim (6) doğumgünü (6) işe dönmek (6) anne özlemi (5) girişimcilik (5) annelik (4) baby (4) bebek oyunları (4) emzirme (4) hamilelik (4) işbaşı (4) montessori (4) orff (4) çalışma (4) çocuk (4) Chicco Polly (3) annemi istiyorum (3) aşk (3) beklemek (3) children (3) doğum izni (3) evde kalmak (3) for mom (3) girişim (3) izmit (3) mutluluk (3) zeka (3) ömer (3) 15 ay (2) 6 ay (2) Formula 1 (2) aile (2) aktivite (2) alerji (2) araba (2) astim (2) bayram (2) bebek hareketleri (2) bebekle tatil (2) bilim (2) blog (2) cocuk (2) destek (2) deterjan (2) doğum sonrası (2) evde başbaşa (2) evlilik (2) hayat (2) hikaye (2) iş sanat (2) kendime dair (2) kids (2) küçük insan (2) okul (2) oyun oynama (2) parti (2) pazar (2) pick up (2) reasons to have children (2) sabun (2) son gün (2) turkey (2) yatak (2) yenge (2) yeni haberler (2) yetenek (2) İŞ (2) 0-3 years (1) 12 ay (1) 1215 (1) 17 Şubat (1) 2010 (1) 27 eylül (1) 7 ay (1) 9 ay (1) ADD (1) AFS (1) BRANDMAIL (1) Bulent Madi (1) CIA (1) DEGISIMI (1) DOĞAL MAKYAJ (1) Ferrari (1) Fila Motion 9 (1) H1N1 (1) IRAZ (1) KULTUR (1) LOVE (1) NUDE (1) OGRENCI (1) PUPA (1) TURK (1) Türkiye'de (1) VAKFI (1) Yaş otuz (1) affet (1) agaç (1) all star (1) alternatif eğitim (1) altı aylık (1) anaokulu (1) anksiyete (1) arada kalmak (1) arasta (1) arkadaş (1) astım (1) atölye (1) avusturya lise (1) ayrılma fobisi (1) ayrılma ile başa çıkma (1) ayrılma kaygısı (1) aşı (1) babycenter (1) başarmak (1) bebek ayakkabı (1) bebek bezi (1) bebek odası (1) bebek sahibi olmak (1) bebekle yurtdışı (1) bebeğimi bırakmak (1) bebiş (1) bekarlık (1) beklediğim an (1) belgesel (1) berbat sipariş (1) bezi (1) birthday (1) blogspot (1) bronsit (1) burak büyükdemir (1) burger king (1) business plan (1) buğday (1) canlı yayın (1) canım (1) censor (1) chicken (1) coach (1) converse (1) darıca (1) deneyim (1) dernek (1) devam (1) devrim (1) değer (1) değiştirme (1) diaper (1) dikkat bozukluğu (1) discipline (1) diş buğdayı (1) diş hediği (1) dj (1) dogumgunu (1) doktorum (1) domuz giribi (1) doruk (1) doğa dostu (1) doğum günü (1) dönüm noktası (1) düzen (1) e-ticaret (1) e-tohum (1) edirne (1) education (1) egitim (1) emerek uyuma (1) enerji (1) enterpreneur (1) eskişehir (1) esra (1) esumom (1) evlendik (1) evlenmek (1) ezel (1) eğitim dostları (1) fabrika (1) feng shui (1) firsat (1) geldi (1) geliştirici (1) geliştirme (1) gezi (1) giden (1) girls (1) gitme vakti (1) gitmek (1) gizem (1) global warming (1) goethe (1) goran bregovic (1) grow (1) grubu (1) hafta hafta (1) haftasonu (1) hafıza (1) haklari (1) hammaddeler.com (1) hanımın (1) hasta (1) hastalık (1) hayat hikayem (1) hayvanat bahçesi (1) hayır (1) hedef (1) hedik (1) hediye (1) herşey (1) heyecan (1) hiperaktif (1) hiperaktivite (1) his (1) hobi bahçesi (1) home office (1) hıdırellez (1) icat (1) indu (1) ipek (1) israil (1) istemek (1) istemiyorum (1) italya (1) iş planı (1) kader (1) kadin (1) kahvaltı (1) kahve (1) kalem (1) kalorifer (1) kangoo (1) karada (1) karanfil (1) keskin (1) konser (1) konu (1) kosgeb (1) kostum sitesi (1) krep (1) kurban (1) küresel ısınma (1) kütahya (1) kıpırtı (1) kış (1) lamba (1) lastik (1) life (1) like (1) lisans (1) lohusa (1) lohusalık (1) mama sandalyesi (1) marmaray (1) merkez (1) merkezi (1) midpoint (1) milano (1) mimar (1) mucize (1) mumpreneur (1) mühendis (1) mümkün mü? (1) müzik (1) nefes (1) nikah (1) ninni (1) nişan (1) norveç (1) nurturia (1) ocos (1) oncesi (1) onur erol (1) open blog (1) oyun (1) oğlum (1) paktuna (1) park (1) pasaport (1) pedagoji (1) peer gynt (1) piano (1) picasaweb (1) plan (1) plus syn (1) polymer (1) premature (1) psychology (1) put down (1) ralli (1) referandum (1) reform (1) robinson (1) rocker (1) sabiha (1) sabunagaci (1) sabunagacı (1) salıncak (1) sanayi (1) sapanca (1) sayi (1) schulwerk (1) science (1) science at home (1) secret (1) seminer (1) seyahat (1) sigara (1) sir (1) site (1) soapnut (1) soguk (1) sonbahar (1) sosyal medya manyağı (1) squidoo (1) stumble (1) sultanlık (1) sunnet (1) sürüş (1) tahta (1) temizlik (1) ticaret (1) tips (1) toddler (1) toros (1) tracy hogg (1) tumbletots (1) tuzlu (1) twinkle (1) uyku (1) van (1) vinç (1) vücut (1) waldorf (1) walker (1) yahyakaptan (1) yanar (1) yapmak (1) yaprak (1) yaratıcı (1) yaratıcılığın gelişmesi (1) yardım (1) yarı doğumdünü (1) yarı yaşgünü (1) yatır kaldır (1) yeni yıl (1) yer yatağı (1) yoğurt (1) yurtdışı (1) yüksek lisans (1) yıldönümü (1) yıldız (1) zaman (1) zeynep (1) ÜZE (1) çarşaf (1) çiftliği (1) çin astrolojisi (1) çin falı (1) çocuk program (1) çocuk sahibi olmak (1) çocuklar (1) çocuğu (1) çocuğuma dokunma (1) öksüz (1) öss (1) özlemek (1) ülke (1) üretim (1) üstün (1) ıspanak (1) ısparta (1) ışık (1)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı