18 Şubat 2011 Cuma

işte..

Merhaba
Geçen haftasonu nöbetinden bir günü izin alıp bir sonraki haftaya eklettim. Yoksa 12 gün üstüsüte işe gelmek zorundaydım ki bunu hamileliğimin sonuna kadar yaptım.. Bu kez olmuyor.. Gece Ocos belki 7-8 kez uyanıyor yanına beni istiyor gidiyorum..Zor oluyor..Aynı odada yatsak her hareketimde uyanıyor, ayrı yatsak sürekli beni arıyor..İki oda arasında bütün gece mekik dokuyan ve sabah en son 6 civarı zombi gibi kalkan ben oluyorum. İş yerinde sersem gibiyim, hep akşamdan kalmış gibiyim. Bugün öğlen de gidemiyorum. Akşam da kaçta çıkacağımız belli değil..
Dün bıdığımın doğumgünüydü.. Bıdığım annesinin hayatında işlk defa yaptığı pastayı özellikle de kremasını çook sevdi..Parmaklarını sokup sokup ağzına attı...Abur cuburcu.. Kendi pastası hadi bir tatsın dedik ses çıkarmadık ama valla haftasonu da aile çapında bir organizasyon olacak yine kendi pastası olacak yine yiyecek gibi duruyor..Bu haftasonu çok yoğun olacak,annemler,babam,ucosun ailesi,ablam,eşi,Amerikadaki amcam, Babamın halası herkes geliyor.. Biz annaneler dedeler babanne düşünmüştük ama bu mevsimde sanırım herkesin bir parti hevesi de varmış galiba :) Olsun daha eğlenceli olur ! inşallah! :)

Tek tesellim bu.. Haftasonu yoğunluktan geçilmiyor yoksa..Ocos için klasik dışı birkaç hediye düşündüm en son birkaç tanesini birden yapmaya karar verdik.. ELimizde elle tutulur değişik şeyler oldu ama 1 büyüük hediye olmadı..
Birincisi ona özel bir resimlik aldım, kolye ucu, üstüne "Sonsuza dek Seninle..17.02.2011" yazdırdık. İçne kendi resmimizi koyacağız babası ile..İstediği bir gün içindeki reimleri -büyüyünce- değiştirebilir tabi :)) yada kendi için özel birine verebilir..
İkincisi gelen misafirler için bir takvim hazırladım son bir senenin ay ay fotoğrafları var içinde..Bir ara eklerim..
Üçüncüsü ona bir hesap açtıracağız yatırımı için..Daha bunu yapamadık..
Başka..Grupfoni tarzı bir kampanyada dev poster almıştım fotoğraflarımızı yapıyorlar..Onun için yarın sabah stüdyoda çektireceğimiz fotoğrafı büyüteceğim..Hem de eski zaman aileleri gibi bir stüdyo fotomuz olacak...
Daha bir kaç şey daha vardı ama şu an toparlayamıyorum.. Güzel şeyler oldu.. Sıcak hediyeler.. İnşallah oğlum sever..

Neyse ben işe döneyim...:)

ECOS..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BE YOU OWN BOSS

BE YOU OWN BOSS
BE ENTERPRENEUR, EARN MONEY

Labels

bebek (40) bakıcı (8) bakıcı devir işlemleri (8) doğum (8) işe başlamak (7) bebeğim (6) doğumgünü (6) işe dönmek (6) anne özlemi (5) girişimcilik (5) annelik (4) baby (4) bebek oyunları (4) emzirme (4) hamilelik (4) işbaşı (4) montessori (4) orff (4) çalışma (4) çocuk (4) Chicco Polly (3) annemi istiyorum (3) aşk (3) beklemek (3) children (3) doğum izni (3) evde kalmak (3) for mom (3) girişim (3) izmit (3) mutluluk (3) zeka (3) ömer (3) 15 ay (2) 6 ay (2) Formula 1 (2) aile (2) aktivite (2) alerji (2) araba (2) astim (2) bayram (2) bebek hareketleri (2) bebekle tatil (2) bilim (2) blog (2) cocuk (2) destek (2) deterjan (2) doğum sonrası (2) evde başbaşa (2) evlilik (2) hayat (2) hikaye (2) iş sanat (2) kendime dair (2) kids (2) küçük insan (2) okul (2) oyun oynama (2) parti (2) pazar (2) pick up (2) reasons to have children (2) sabun (2) son gün (2) turkey (2) yatak (2) yenge (2) yeni haberler (2) yetenek (2) İŞ (2) 0-3 years (1) 12 ay (1) 1215 (1) 17 Şubat (1) 2010 (1) 27 eylül (1) 7 ay (1) 9 ay (1) ADD (1) AFS (1) BRANDMAIL (1) Bulent Madi (1) CIA (1) DEGISIMI (1) DOĞAL MAKYAJ (1) Ferrari (1) Fila Motion 9 (1) H1N1 (1) IRAZ (1) KULTUR (1) LOVE (1) NUDE (1) OGRENCI (1) PUPA (1) TURK (1) Türkiye'de (1) VAKFI (1) Yaş otuz (1) affet (1) agaç (1) all star (1) alternatif eğitim (1) altı aylık (1) anaokulu (1) anksiyete (1) arada kalmak (1) arasta (1) arkadaş (1) astım (1) atölye (1) avusturya lise (1) ayrılma fobisi (1) ayrılma ile başa çıkma (1) ayrılma kaygısı (1) aşı (1) babycenter (1) başarmak (1) bebek ayakkabı (1) bebek bezi (1) bebek odası (1) bebek sahibi olmak (1) bebekle yurtdışı (1) bebeğimi bırakmak (1) bebiş (1) bekarlık (1) beklediğim an (1) belgesel (1) berbat sipariş (1) bezi (1) birthday (1) blogspot (1) bronsit (1) burak büyükdemir (1) burger king (1) business plan (1) buğday (1) canlı yayın (1) canım (1) censor (1) chicken (1) coach (1) converse (1) darıca (1) deneyim (1) dernek (1) devam (1) devrim (1) değer (1) değiştirme (1) diaper (1) dikkat bozukluğu (1) discipline (1) diş buğdayı (1) diş hediği (1) dj (1) dogumgunu (1) doktorum (1) domuz giribi (1) doruk (1) doğa dostu (1) doğum günü (1) dönüm noktası (1) düzen (1) e-ticaret (1) e-tohum (1) edirne (1) education (1) egitim (1) emerek uyuma (1) enerji (1) enterpreneur (1) eskişehir (1) esra (1) esumom (1) evlendik (1) evlenmek (1) ezel (1) eğitim dostları (1) fabrika (1) feng shui (1) firsat (1) geldi (1) geliştirici (1) geliştirme (1) gezi (1) giden (1) girls (1) gitme vakti (1) gitmek (1) gizem (1) global warming (1) goethe (1) goran bregovic (1) grow (1) grubu (1) hafta hafta (1) haftasonu (1) hafıza (1) haklari (1) hammaddeler.com (1) hanımın (1) hasta (1) hastalık (1) hayat hikayem (1) hayvanat bahçesi (1) hayır (1) hedef (1) hedik (1) hediye (1) herşey (1) heyecan (1) hiperaktif (1) hiperaktivite (1) his (1) hobi bahçesi (1) home office (1) hıdırellez (1) icat (1) indu (1) ipek (1) israil (1) istemek (1) istemiyorum (1) italya (1) iş planı (1) kader (1) kadin (1) kahvaltı (1) kahve (1) kalem (1) kalorifer (1) kangoo (1) karada (1) karanfil (1) keskin (1) konser (1) konu (1) kosgeb (1) kostum sitesi (1) krep (1) kurban (1) küresel ısınma (1) kütahya (1) kıpırtı (1) kış (1) lamba (1) lastik (1) life (1) like (1) lisans (1) lohusa (1) lohusalık (1) mama sandalyesi (1) marmaray (1) merkez (1) merkezi (1) midpoint (1) milano (1) mimar (1) mucize (1) mumpreneur (1) mühendis (1) mümkün mü? (1) müzik (1) nefes (1) nikah (1) ninni (1) nişan (1) norveç (1) nurturia (1) ocos (1) oncesi (1) onur erol (1) open blog (1) oyun (1) oğlum (1) paktuna (1) park (1) pasaport (1) pedagoji (1) peer gynt (1) piano (1) picasaweb (1) plan (1) plus syn (1) polymer (1) premature (1) psychology (1) put down (1) ralli (1) referandum (1) reform (1) robinson (1) rocker (1) sabiha (1) sabunagaci (1) sabunagacı (1) salıncak (1) sanayi (1) sapanca (1) sayi (1) schulwerk (1) science (1) science at home (1) secret (1) seminer (1) seyahat (1) sigara (1) sir (1) site (1) soapnut (1) soguk (1) sonbahar (1) sosyal medya manyağı (1) squidoo (1) stumble (1) sultanlık (1) sunnet (1) sürüş (1) tahta (1) temizlik (1) ticaret (1) tips (1) toddler (1) toros (1) tracy hogg (1) tumbletots (1) tuzlu (1) twinkle (1) uyku (1) van (1) vinç (1) vücut (1) waldorf (1) walker (1) yahyakaptan (1) yanar (1) yapmak (1) yaprak (1) yaratıcı (1) yaratıcılığın gelişmesi (1) yardım (1) yarı doğumdünü (1) yarı yaşgünü (1) yatır kaldır (1) yeni yıl (1) yer yatağı (1) yoğurt (1) yurtdışı (1) yüksek lisans (1) yıldönümü (1) yıldız (1) zaman (1) zeynep (1) ÜZE (1) çarşaf (1) çiftliği (1) çin astrolojisi (1) çin falı (1) çocuk program (1) çocuk sahibi olmak (1) çocuklar (1) çocuğu (1) çocuğuma dokunma (1) öksüz (1) öss (1) özlemek (1) ülke (1) üretim (1) üstün (1) ıspanak (1) ısparta (1) ışık (1)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı