2 Mart 2011 Çarşamba

Çin'den italat mı, Franchising mi yoksa kendi işim mi?

Uzun zamandır yazamadığımın farkındayım.. Bebeğimin doğum günü süper geçti..Güzel Güzel Fotoğraflar çekildik. Dah bilgisayara yüklemeye fırsat bile bulamadık.. Ardından stüdyo resmimiz de geldi ama onu aile içind ebile yayar yaymaz ocos'a çook fena nazar değdi hastalandı..
Dün ateşi çıktı bir indi bir çıktı.. Zor bir gündü evde kaldım.. Ama yine evdeki kadın sendromu yaşadık.. Oğlum hasta diye üzülüyorum. Eşim de hastalandı bugün. İş de yine bir külfet. Evd eiş yapayım diyorum ya farkettim ki, biraz zor bir konu çünkü oğlum tüm ilgiyi istiyor onunla ilgilenirken evde iş yapmak nasıl olacak bilemiyorum. Şu durumun ev versiyonu oluyor sanırım.. Kadın evde ben evde ben işle o çocukla ilgileniyor. Benim istediğim bu değil ki??

Kafamda dolaşıp duran tilkiler ocosla gecleri 8-10 kez uyandığımızda da kafamda oluyor.. Emerek uyuduğu için mi uyanıyor ben işe başladım da bana mı kzııyor bilmyorum. Dün bakıcımız bana böyle yapmıyor ben de yiyor vs deyip duruyordu..
alınmamak işten değil..

KAfamdaki işler arasında ithalat da var, baskı işi de, yada bir franchising işi alsam da yürütsem.. Ama sıfırdan kendi işni yapmak baskı imalat vs.. hem çok pahalı hem de çok zahmetli olacak gibi.. Ya ilk zamanlar parayı harcamayı düşünmeden alacaksın satamazsan elinde kalacak..
Bilmiyorum ithalat konusunda ise hiç fikrim yok. Çin'den alınacak güzel şeyler de buldum ama ithalatı nasıl olur bilemiyorum. Yollarda nasıl takip ederiz onu da bilemiyorum.Fikri olan beri gelsin ?

Nitekim kendime michael olaf sitesinden aldığım "Bringing out the brilliance in your infant" DVD'm ve montessori teaching booklets "0-3 age" booklet lerim yok. Parasını ödedim yaklasık 100 TL ancak post office e verildi mi kayboldu mu verilmedi mi bilemiyoruz. Michael Olaf company'e attığım mailler de cevapsız. Dolandırıldım gibime geliyor. Sakın ola siz oradan almayın!

1 yorum:

  1. Bakıcılarımız ne yazık ki çocuk gelişimi konusunda da, anne psikolojisi konusunda da çok bilinçsizler.
    Elbette bebek onun yanında itiraz etmeyip, senin yanında edecek. Çünkü sen annesisin, sana güveni tam ve senin yanında nazlanma hakkı olduğunu biliyor. Ben evdeyim, bakıcımız da var. Öğlen yemeklerinde de, öğlen uykusunda da ben ortadan kayboluyorum; yoksa binbir naz niyaz yemiyor, uyumuyor, düzeni şaşıyor. Ama ben arka odadayken hiçbir sorun yaşamıyoruz. Yani bebeğin anneye nazlanması bir sorun değil, tam tersi anne bebek arasındaki ilişkinin yolunda oludğuna dair bir işaret.

    YanıtlaSil

BE YOU OWN BOSS

BE YOU OWN BOSS
BE ENTERPRENEUR, EARN MONEY

Labels

bebek (40) bakıcı (8) bakıcı devir işlemleri (8) doğum (8) işe başlamak (7) bebeğim (6) doğumgünü (6) işe dönmek (6) anne özlemi (5) girişimcilik (5) annelik (4) baby (4) bebek oyunları (4) emzirme (4) hamilelik (4) işbaşı (4) montessori (4) orff (4) çalışma (4) çocuk (4) Chicco Polly (3) annemi istiyorum (3) aşk (3) beklemek (3) children (3) doğum izni (3) evde kalmak (3) for mom (3) girişim (3) izmit (3) mutluluk (3) zeka (3) ömer (3) 15 ay (2) 6 ay (2) Formula 1 (2) aile (2) aktivite (2) alerji (2) araba (2) astim (2) bayram (2) bebek hareketleri (2) bebekle tatil (2) bilim (2) blog (2) cocuk (2) destek (2) deterjan (2) doğum sonrası (2) evde başbaşa (2) evlilik (2) hayat (2) hikaye (2) iş sanat (2) kendime dair (2) kids (2) küçük insan (2) okul (2) oyun oynama (2) parti (2) pazar (2) pick up (2) reasons to have children (2) sabun (2) son gün (2) turkey (2) yatak (2) yenge (2) yeni haberler (2) yetenek (2) İŞ (2) 0-3 years (1) 12 ay (1) 1215 (1) 17 Şubat (1) 2010 (1) 27 eylül (1) 7 ay (1) 9 ay (1) ADD (1) AFS (1) BRANDMAIL (1) Bulent Madi (1) CIA (1) DEGISIMI (1) DOĞAL MAKYAJ (1) Ferrari (1) Fila Motion 9 (1) H1N1 (1) IRAZ (1) KULTUR (1) LOVE (1) NUDE (1) OGRENCI (1) PUPA (1) TURK (1) Türkiye'de (1) VAKFI (1) Yaş otuz (1) affet (1) agaç (1) all star (1) alternatif eğitim (1) altı aylık (1) anaokulu (1) anksiyete (1) arada kalmak (1) arasta (1) arkadaş (1) astım (1) atölye (1) avusturya lise (1) ayrılma fobisi (1) ayrılma ile başa çıkma (1) ayrılma kaygısı (1) aşı (1) babycenter (1) başarmak (1) bebek ayakkabı (1) bebek bezi (1) bebek odası (1) bebek sahibi olmak (1) bebekle yurtdışı (1) bebeğimi bırakmak (1) bebiş (1) bekarlık (1) beklediğim an (1) belgesel (1) berbat sipariş (1) bezi (1) birthday (1) blogspot (1) bronsit (1) burak büyükdemir (1) burger king (1) business plan (1) buğday (1) canlı yayın (1) canım (1) censor (1) chicken (1) coach (1) converse (1) darıca (1) deneyim (1) dernek (1) devam (1) devrim (1) değer (1) değiştirme (1) diaper (1) dikkat bozukluğu (1) discipline (1) diş buğdayı (1) diş hediği (1) dj (1) dogumgunu (1) doktorum (1) domuz giribi (1) doruk (1) doğa dostu (1) doğum günü (1) dönüm noktası (1) düzen (1) e-ticaret (1) e-tohum (1) edirne (1) education (1) egitim (1) emerek uyuma (1) enerji (1) enterpreneur (1) eskişehir (1) esra (1) esumom (1) evlendik (1) evlenmek (1) ezel (1) eğitim dostları (1) fabrika (1) feng shui (1) firsat (1) geldi (1) geliştirici (1) geliştirme (1) gezi (1) giden (1) girls (1) gitme vakti (1) gitmek (1) gizem (1) global warming (1) goethe (1) goran bregovic (1) grow (1) grubu (1) hafta hafta (1) haftasonu (1) hafıza (1) haklari (1) hammaddeler.com (1) hanımın (1) hasta (1) hastalık (1) hayat hikayem (1) hayvanat bahçesi (1) hayır (1) hedef (1) hedik (1) hediye (1) herşey (1) heyecan (1) hiperaktif (1) hiperaktivite (1) his (1) hobi bahçesi (1) home office (1) hıdırellez (1) icat (1) indu (1) ipek (1) israil (1) istemek (1) istemiyorum (1) italya (1) iş planı (1) kader (1) kadin (1) kahvaltı (1) kahve (1) kalem (1) kalorifer (1) kangoo (1) karada (1) karanfil (1) keskin (1) konser (1) konu (1) kosgeb (1) kostum sitesi (1) krep (1) kurban (1) küresel ısınma (1) kütahya (1) kıpırtı (1) kış (1) lamba (1) lastik (1) life (1) like (1) lisans (1) lohusa (1) lohusalık (1) mama sandalyesi (1) marmaray (1) merkez (1) merkezi (1) midpoint (1) milano (1) mimar (1) mucize (1) mumpreneur (1) mühendis (1) mümkün mü? (1) müzik (1) nefes (1) nikah (1) ninni (1) nişan (1) norveç (1) nurturia (1) ocos (1) oncesi (1) onur erol (1) open blog (1) oyun (1) oğlum (1) paktuna (1) park (1) pasaport (1) pedagoji (1) peer gynt (1) piano (1) picasaweb (1) plan (1) plus syn (1) polymer (1) premature (1) psychology (1) put down (1) ralli (1) referandum (1) reform (1) robinson (1) rocker (1) sabiha (1) sabunagaci (1) sabunagacı (1) salıncak (1) sanayi (1) sapanca (1) sayi (1) schulwerk (1) science (1) science at home (1) secret (1) seminer (1) seyahat (1) sigara (1) sir (1) site (1) soapnut (1) soguk (1) sonbahar (1) sosyal medya manyağı (1) squidoo (1) stumble (1) sultanlık (1) sunnet (1) sürüş (1) tahta (1) temizlik (1) ticaret (1) tips (1) toddler (1) toros (1) tracy hogg (1) tumbletots (1) tuzlu (1) twinkle (1) uyku (1) van (1) vinç (1) vücut (1) waldorf (1) walker (1) yahyakaptan (1) yanar (1) yapmak (1) yaprak (1) yaratıcı (1) yaratıcılığın gelişmesi (1) yardım (1) yarı doğumdünü (1) yarı yaşgünü (1) yatır kaldır (1) yeni yıl (1) yer yatağı (1) yoğurt (1) yurtdışı (1) yüksek lisans (1) yıldönümü (1) yıldız (1) zaman (1) zeynep (1) ÜZE (1) çarşaf (1) çiftliği (1) çin astrolojisi (1) çin falı (1) çocuk program (1) çocuk sahibi olmak (1) çocuklar (1) çocuğu (1) çocuğuma dokunma (1) öksüz (1) öss (1) özlemek (1) ülke (1) üretim (1) üstün (1) ıspanak (1) ısparta (1) ışık (1)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı